28 Temmuz 2010 Çarşamba

İpsiz Sapsız Adam

 
   Çok acaip şey şu popüler kültür ve sevicileri.. An geliyor rol model "ağır abiler", sevilesi ortam kurtlar sofrası, an geliyor rol model "ıssız adam" sevilesi lezzet havuçlu_tarçınlı kek. Bi film izledi bizim millet.. ah bi ağladılar bi dövündüler. Hatun kişiler dizlerine yatırıp masallar anlattılar er kişilere. İlişkide dikiş tutturamayan, doyumsuz er kişiler "ıssız adamım uleyn ondandır bu saplık" diye avuttular kendilerini. Peki kimdir bu yurdum deliganlılarını mükemmel(!) birer aşçıya dönüştüren, cd'ye küstürüp 45'lik sevdiren "ipsiz sapsız adam" ? Tanıyalım, bilelim.. Efenim tek eşlilik bünyesinde alerji yapan, bağlanamayan,çabuk sıkılan, grup aktivitelerinden keyif alan, 45'liklere hasta, kadın hassasiyetlerinde oldukça hassas, fevri ve aynı zamanda elinde papatyalar, kafa bi milyon sevdiceğinin kapısında belirebilecek gel_gitli gurme adam kendisi. Sarmaları sevdiceğinin boğazına boğazına "bitti" demek suretiyle dizen insan evladı aslında bir tokanın kırılan bardaktan "ce ee" diye yuvarlanışına içli içli ağlayabilen adamdır aynı zamanda. Esas oğlanımız Alper ve esas kızımız Ada'nın pek acıklı aşk hikayesi öyle derin yaralar açmıştır ki yurdum insanında, "ne ağladık ne ağladık" diye sinema tuvaletinde gözü yaşlı bir ablanın memnuniyetine bizzat şahit olmuşluğum var. Neyse de bakalım nasıl olmuş, ne olmuş ne bitmiş: Ada hatunu "ben bilirim erkekleri, uleyn hepiniz aynısınız, ciğerinizi bilirim " tribiyle filmin başlarında zor kadın imajı çizerken, İki 45'liğe, gurme Alper'in yemeklerine tav oluvermiştir ilk geceden, mavi mavi telaşlara düşüvermiştir sonra da, yazık.. Pek sevimli ipsiz sapsız adamla günlerini gün eden Ada hatunu, sıkıcı düğünlerde arz_ı endam bile etmiştir sevdiceğinin anasıyla. Neyse efenim günler su gibi akıp geçmiştir. Böyle aşık aşık, mutlu mesut kek yiyen çiftimiz için ayrılık çanları çalıvermiştir. Aşık ipsiz sapsız Esas oğlanımız Alper :" Ben seni hak etmedim, Sen daha iyilere layıksın." cümleleriyle güldürürken düşündürmüş, Esas kızımız Ada'nın "Biriniz de başka bir şey söyleyin be ! Karda donmak üzeresin, uyumak tatlı geliyor ama sen öldüğünün farkında değilsin" cevabı gönüllerde taht kurmuş, hatun izleyiciyi daha da gözyaşı seline boğuvermiştir. Derbeder esas kızımız, ipsiz sapsız adamın babaevine gidip, ıssız odayı koklayıp,yatağa uzanıp, yastığı usulca öpüp: " nasıl da terk etti uleyn beni" duygusuyla hırs yapıp bir de 45'lik çalmıştır sonrasında... Ah o son sahne o sahne !!! İpsiz sapsız adamla, esas hatun bir sinemada karşılaşırlar yıllar sonra dan dan dan dan !!( gerilim efekti) İpsiz sapsız adamın zihninden şunlar geçmektedir: "Hiç iyi değilim Ada, seni hiç unutmadım. Bunların olacağını hiç düşünmemiştim" bıdı bıdı bişiler işte. Esas kızımız Ada da "oo çoktan unuttum ki seni evlendim, barklandım çocuk yaptım hıh sana Alper" modlarındayken yalan söylüyomuş meğersem, hem havuçlu_tarçınlı keki en güzel bi şekilde yapıyomuş ipsiz sapsız adam. Gelgelelim ipsiz sapsız adamın mı tüm suç? Kötü adam mı kendisi? Değil yahu değil tabi. Aslında suçun büyüğü Ada hatununda ! " Sen dizime yattın, ben bir hikaye anlattım ve sen büyüdün." İyi halt ettin ! Yahu "anaç sevgili" olmayınız, olmayalım hatunceğiz dostlarım. Bırak anası dizine yatırsın, masal anlatsın, büyütsün. Sana ne ! Sen niye annesin bu ilişkide? Sonra adam kafada denklemi şöyle kurar sen öyle yaparsan : "Annem benim hep annem, ne yapsam, ne etsem, kırsam da döksem de kaybetmeyeceğim kadın, annem" eee napmış oldun sen? Anaç hallerle, tavırlarla aynı kategoriye ismini yazıvermiş oldun, al böyle isminin üstünü çizerler. Yapacak bişi yok. Ve hatta mevzu temelinde şöyle: Çocukken s.çtıktan sonra anne "bitti" diye seslenen erkek kişi büyüyüp koca adam olunca annesi kıvamında bir kadına da "bitti" diye seslenir, gelip b.kunu temizlesin diye. Yapmayın, etmeyin güzellerim "anaç sevgili" olmayın yahu ! Sonra "anlamazdın anlamazdın" diye ağlarsınız bak benden söylemesi.. !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder